Subject: Otsus glütserüültrinitraat 1 mg/ml infusioonilahuse kontsentraadi turustamiseks
From: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jan 2025 17:42:47 +0200

Tere

Edastan Ravimiameti otsuse glütserüültrinitraat 1 mg/ml infusioonilahuse 
kontsentraadi turustamiseks.

Heade soovidega

Keiu Põderson

Ravimiamet

Järelevalveosakond

spetsialist

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.